ملک در استانبول با چه قیمتی فروخته میشود؟

فروش بهترین خانه ها و املاک در استانبول

فروش خانه در استانبول با شرایط عالی
ملک در استانبول با چه قیمتی فروخته میشود؟
خانه در استانبول در چه رنج قیمتی است؟
خرید خانه در بهترین نقاط استانبول
فروش ملک در استانبول با مناسب ترین قیمت
قیمت خانه در استانبول

ملک در استانبول با چه قیمتی فروخته میشود؟

قیمت املاک و مستغلات در استانبول با توجه به شرایط اطراف ملک متفاوت است، که به طور کامل بر افزایش یا کاهش قیمت املاک برای آن سرمایه گذاری تاثیر می گذارد، مهمترین این عوامل منطقه مشرف به آن یا موقعیت ملک در داخل شهر است. همچنین قدمت ملک تجاری، ظاهر خارجی آن و تغییرات مداوم آن بر قیمت ملک تأثیر می گذارد.
سرمایه گذاری در پروژه های ضمانت اجاره در ترکیه از نظر سرمایه گذاران به عنوان سودآورترین تصمیم مطرح شده است، به نظر می رسد سرمایه گذاری در ملکی با درآمد مستمر با بازده بالا کاملاً سودمند است. درآمد مستمر یک ملک به معنای ضمانت اجاره است، اما این ممکن است برای همه انواع ملک معتبر نباشد!
ضمانت اجاره به چه معناست؟
این یک سیستم منحصر به فرد برای کسانی است که به دنبال سرمایه گذاری و بازده تضمین شده برای دوره های خاص هستند، این سیستم توسط شرکت های پیمانکاری خصوصی در اختیار مشتریان خود قرار می گیرد، زیرا در انواع پروژه های مسکونی، آپارتمان های تجاری یا هتلی و ملکی در استانبول موجود است. همچنین برای اخذ اقامت یا تابعیت ترکیه به طور همزمان استفاده می شود!
سیستم تضمین بازگشت با دو نوع مشخص می شود:
ضمانت اجاره: سیستمی است که به شما تضمین می‌دهد که درصد مشخصی از قیمت کل ملک در استانبول را بین 7 تا 12 درصد سالانه و برای یک دوره مشخص که معمولاً از یک سال تا پنج سال بسته به پروژه و نوع آن متغیر است، به دست آورید.
ضمانت خرید مجدد: سیستمی است که به شما تضمین می دهد که از شرکت ساختمانی پس از مدتی مشخص، معمولاً پس از سه سال، و با نرخ سود بین 25 تا 40 درصد، بسته به پروژه و آن، قیمت ملک در استانبول را از شما بازخرید کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.