قیمت خانه در استانبول

فروش بهترین خانه ها و املاک در استانبول

فروش خانه در استانبول با شرایط عالی
ملک در استانبول با چه قیمتی فروخته میشود؟
خانه در استانبول در چه رنج قیمتی است؟
خرید خانه در بهترین نقاط استانبول
فروش ملک در استانبول با مناسب ترین قیمت
قیمت خانه در استانبول

قیمت خانه در استانبول

استانبول زادگاه حمام‌های ترکی بخار است و بازدید از حمام قرن شانزدهمی ایاسوفیا هورم سلطان حمام در میدان سلطان احمد را که به طور خاص برای سلطان سلیمان باشکوه و همسر زیبایش روکسلانا ساخته شده است را از دست ندهید. کاشی‌های آبی و فیروزه‌ای شگفت‌انگیز گنبدهای باورنکردنی این حمام بخار بزرگ را می‌پوشانند، جایی که باید ماساژ خیره‌کننده بدن را امتحان کنید.
استانبول یک سنت واقعی برای حمام بخار و شفای بدن دارد و شما می توانید این واقعیت را با بازدید از حمام تجربه کنید. جادوی شهر را در طول یک پیاده‌روی فرهنگی در خیابان‌های آن احساس کنید، از طریق سلطان احمد به سنت صوفیه و مسجد آبی برسید، قبل از بازگشت به منطقه بسیار پرجنب‌وجوش جایی که سبک زندگی اروپایی قطعاً غربی است. کافه‌ها و رستوران‌های مد روز، کلوب‌ها، در واقع استانبولی وجود دارد که با سرعت یک پایتخت غربی زندگی می‌کند.
شما نمی توانید آرامش و حریم خصوصی آپارتمان تعطیلات خود یا خانه تعطیلات خود در استانبول را با یک هتل شلوغ و پر سر و صدا مقایسه کنید که در آن هرگز احساس نمی کنید در خانه خود هستید. بدون نیاز به سازماندهی طولانی مدت برای سفر استانبول خود، شما همیشه امکانات زیادی برای اقامت در تعطیلات با رزرو لحظه آخری پیدا خواهید کرد، چه بخواهید یک تعطیلات کم هزینه داشته باشید و چه بتوانید اجاره یک ویلا منحصر به فرد را بپردازید، اجاره تعطیلات در استانبول خواهد بود. همیشه فرصت خوبی برای یک سفر فراموش نشدنی در قلب پل بین آسیا و اروپا برای شما فراهم می کند.
کاخ توپکاپی در سلطان احمد خالص ترین و جذاب ترین جواهری است که می توانید امیدوار باشید در استانبول کشف کنید. کاخ توپکاپی خانه سلاطین و همسران و کنیزهای آنها برای بیش از چهارصد سال، مشرف به بسفر، دریای مرمره و شاخ طلایی از حیاط ها، باغ ها و ساختمان های فوق العاده اش است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.