چگونه میتوان در استانبول ملک خرید؟

فروش بهترین خانه ها و املاک در استانبول

فروش خانه در استانبول با شرایط عالی
ملک در استانبول با چه قیمتی فروخته میشود؟
خانه در استانبول در چه رنج قیمتی است؟
خرید خانه در بهترین نقاط استانبول
فروش ملک در استانبول با مناسب ترین قیمت
قیمت خانه در استانبول

چگونه میتوان در استانبول ملک خرید؟

یالی یک عمارت ساحلی است که معمولاً قدمت آن به دوره عثمانی نیز می رسد. آنها جزو منحصر به فرد ترین انواع خانه های ترکی هستند و قیمت ها بالاست. آنها اغلب بسیار جادار هستند و توسط باغ احاطه شده اند و با جزئیات چوبی پیچیده در امتداد شیروانی ها احاطه شده اند.
لیر ترکیه سابقه نوسانی دارد، بنابراین مطمئن شوید که چگونه می‌توانید به راحتی از بودجه خود با خواندن راهنمای رایگان خریدار ملک در استانبول برای ارز محافظت کنید.
به طور معمول، تالار مرکزی خانه دارای سقف گنبدی است و یک ردیف از پنجره ها وجود دارد. اینها به پر کردن خانه با نسیم خنک از دریا کمک می کنند - بسیاری از آنها در ابتدا به عنوان اقامتگاه های تابستانی ساخته شده بودند.
این نقاط در ساحل در امتداد خط ساحلی مدیترانه و دریای اژه قرار دارند. این سبک کاملاً بین المللی است - بی شباهت به آنچه ممکن است در یونان یا ایتالیا پیدا کنید. سازه های سنگی غالب هستند، با فضاهای بیرونی مانند بالکن برای لذت بردن از آب و هوا و مناظر فوق العاده در این مناطق تپه ای.

به طور کلی، این سازه‌های مدرن‌تر هستند و به همین دلیل، بیشترین معایب مد را دارند. شما به راحتی می توانید مواردی را با استخرهای شنا و باغ های خصوصی پیدا کنید.
بسیاری از این نوع خانه های استانبول تریپلکس هستند، به این معنی که آنها به سه اقامتگاه مستقل تقسیم می شوند. این تا حدودی شبیه یک خانه نیمه مستقل است، به جز با یک تقسیم اضافی. گاهی اوقات، خانه‌های قدیمی‌تری را به دست می‌آورید که مردم آن‌ها را به خانه‌های مجردی تبدیل کرده‌اند و طرحی متقارن با دو راه پله ارائه می‌کنند.
شاید رایج ترین خانه های استانبول در شهرها، آپارتمان ها عالی باشند اگر می خواهید یک ملک کلید در دست داشته باشید. عدم وجود فضای بیرونی (به غیر از بالکن) به معنای نگهداری کمتر است. به عبارت دیگر، شما می توانید هر طور که می خواهید بیایید و بروید.
خرید خانه در استانبول
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.