ملک در استانبول چگونه به فروش میرسد؟

فروش بهترین خانه ها و املاک در استانبول

فروش خانه در استانبول با شرایط عالی
ملک در استانبول با چه قیمتی فروخته میشود؟
خانه در استانبول در چه رنج قیمتی است؟
خرید خانه در بهترین نقاط استانبول
فروش ملک در استانبول با مناسب ترین قیمت
قیمت خانه در استانبول

ملک در استانبول چگونه به فروش میرسد؟

ترکیه ترکیبی شگفت انگیز از شرق و غرب است - و معماری آن گواه آن است. شما می توانید هر چیزی از ویلاهای مدرن و به سبک اروپایی گرفته تا خانه های شهری با جزئیات پیچیده عثمانی پیدا کنید. ما انواع اصلی خانه های استانبول را بررسی می کنیم.
با سفر به ترکیه متوجه خواهید شد که سبک های متمایز معماری بین مناطق مختلف وجود دارد. آب و هوای ترکیه به طرز شگفت انگیزی متنوع است و این بدان معناست که مواد موجود از نظر تاریخی بسیار متفاوت بوده اند. بیشتر در شمال و در ساحل دریای سیاه، بسیاری از خانه ها از چوب ساخته شده اند. در آناتولی مرکزی، خانه هایی خواهید یافت که از آجر خشک شده در آفتاب ساخته شده اند. به سمت غرب و جنوب بروید و ساختمان سنگی را خواهید دید.
بهترین انواع خانه های استانبول چیست؟
ما یک گشت مختصر در میان بهترین انواع خانه های استانبول انجام می دهیم، چه به دنبال یک ملک تاریخی و چه ویلایی با تمام معایب مد باشید.
خانه‌های استانبول سنتی عثمانی اغلب در خارج از استانبول به فروش نمی‌رسند، اما مطمئناً آنها را در اطراف شهرهای تاریخی خواهید دید. آنها معمولاً دو یا سه طبقه بلند هستند و ساختمان‌هایی از سنگ و چوب دارند. هر چه ساکنان اصلی آنها ثروتمندتر باشند، پیچیده تر خواهند بود. به خصوص در استانبول، حکاکی های عمیق و پیچیده ای را در هر دیوار بیرونی خواهید دید، در حالی که در حومه شهر، نمای بیرونی سفید کاری شده رایج تر است.
پنجره‌های بالایی معمولاً آویزان هستند و میله‌ها و کباب‌ها وجود دارد. اینها جایی است که زنان خانه می توانند بدون اینکه کسی آنها را ببیند خیابان را تماشا کنند.
http://melkdaristanbul.toonblog.ir/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.