فروش ملک در استانبول با مناسب ترین قیمت

فروش بهترین خانه ها و املاک در استانبول

فروش خانه در استانبول با شرایط عالی
ملک در استانبول با چه قیمتی فروخته میشود؟
خانه در استانبول در چه رنج قیمتی است؟
خرید خانه در بهترین نقاط استانبول
فروش ملک در استانبول با مناسب ترین قیمت
قیمت خانه در استانبول

فروش ملک در استانبول با مناسب ترین قیمت

یعنی نسبت سرمایه به درآمد در استانبول از حدود 12 تا 20 سال برای خرید خانه در استانبول 100 متر مربع در یک منطقه حیاتی متغیر است، اما در مناطق با قیمت پایین این نسبت می تواند به کمتر از واقعی کاهش یابد. وام املاک اخذ وام ملکی در استانبول برای خرید خانه یا هر نوع ملک دیگری امکان پذیر است و بانک های ترکیه این نوع وام را برای خارجی ها مجاز می دانند که بسیار آسان است.
برآوردهای اقتصادی صندوق بین‌المللی پول نشان می‌دهد که شاخص استطاعت وام‌های رهنی در ترکیه تقریباً 0.66 است. خرید اقساطی ملک در استانبول خانه شما را می‌توان با تملک اقساطی به دست آورد، زیرا شرکت‌های ساختمانی در ترکیه فرصت‌های ایده‌آلی برای فروش آپارتمان و ویلا می‌دهند. به صورت اقساط، و برخی از اقساط ممکن است به بیش از دو یا سه سال برسد، و شما می توانید تامین مالی جزئی برای به دست آوردن مبلغ مورد نیاز برای داشتن ملک در استانبول از طریق اجاره دریافت کنید، متوسط​بازده اجاره سالانه برای املاک و مستغلات تقریباً بین 5.8 تا 6.3 درصد است.
قیمت ملک بازده سالانه اجاره خانه در ترکیه بازگشت اجاره سالانه خانه در ترکیه بین 5.8 درصد از قیمت ملک در خارج از مراکز شهر تا 6.2 درصد از قیمت ملک در مراکز شهر برآورد شده است. در اینجا جزئیاتی در مورد بازگشت اجاره ماهانه و سالانه دو نوع از معروف ترین خانه ها در استانبول ، یعنی "اتاق و سالن" و "دو اتاق و یک سالن" آورده شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ملک در استانبول ، لازم است قیمت ملک در کشورهایی که تقاضای مالکیت در کشورهای حاشیه خلیج فارس، اروپا و قاره آمریکا وجود دارد، مقایسه شود تا از تفاوت قیمت آن مطلع شود. املاک و مستغلات بین استانبول و مهم ترین کشورهای املاک و مستغلات در جهان.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.